سلام!
سلامی به قشنگیه تمام شدن امتحانات !
خوب بالاخره یا پائین خره این امتحانای کذایی بنده هم تموم شد ![]()
این چند وقته که نبودم از آن جهت می بود که مشغول امر خطیر و عظیمه امتحان دهی بودم!![]()
و با گل های رنگین نمراتمان دسته گلی ساختیم عظیم
مناسب مراسم دور از جونتون ختم چنان که پدرمان حال کرد 800 هزارتومن پول یک ترم دانشگاه آزاد رو داد بی خرج های متفرقه!!![]()
![]()
اما تصمیم گرفتم که در طول ترم درس بخونم!چون خدایی این چند وقته خیلی اذیت شدم ! هرچند نمراتم نسبت به بقیه ی بر و بچه ها بد نشد ! ![]()
بگذریم هر چی این وبای همسایه رو گشتیم چیزی برای کش رفتن پیدا نکردم!![]()
پس مجبورم فقط خودم پر حرفی کنم!!![]()
![]()
البته نه که فکر کنید همه ی مطالب این وب سایت استغفر الله دزدی نه!!!فقط بعضی مواقع که حسش نیست و یه چیز قشنگ می بینیم !مثلا عکس پست قبل!اما از ان جایی که دزدی اخر و عاقبت نداره به شدت برای ما بدنامی اورد که بنده از همین جا این اطلاعیه رو صادر می کنم که :
<<قلب بنده تحت تملک هیچ شخصی اعم از حقیقی و حقوقی نمی باشد!و هرگونه شایه سازی خواننده گان در ارتباط بنده با نامعقوله ای به نام عشق را شدیدا تکذیب می کنم!! ضمنا در صورت اطلاع از محل اختفای شایعه پراکنان با انان برخورد قانونی خواهد شد!
>>
پشت دریکی از سویت های خوابگاه که بچه هاش روانشناسی می خونن نوشته بود!:
برای رسیدن به اهداف...
در اوج خستگی کار کنید و در اوج خواب الودگی بیدار بمانید انوقت است که به بهترین نتیجه و موفقیت دست می یابید.
و این تنها محرکی بود که در شب زنده داری های امتحان به ما نیرو می داد!
اما این ترم من می خوام از شنبه تا 2 شنبه کلاس بگیرم!البته اگه ساعت واحدهای ازمایشگاهی اذیت نکن!هرچند همه می گن سخته که از8 صبح تا 8 شب دانشگاه باشی اما این فشار رو به زندگی توی خوابگاه ترجیح می دم !هرچند خوابگاه قشنگی ها و جذابیت های خودش رو داره اما خوابگاه ما از اونجایی کهقبلا یه ساختمون اداری بوده اصلا جای مناسبی برای زندگی نیست!حالا پستای بعدی بیشتر از خوابگاهمون می گم!![]()
تا بعد!![]()
![]()
![]()